4 Ocak 2017 Çarşamba

Ne izledim?


Geçen akşam arkadaşlarla sinemaya gitmek için plan yaptık fragmanlarını görüp gitmeye daha önceden karar verdiğimiz Dönerse Senindir filmine gidelim dedik ama malesef biz filmi beğenmedik çok yavaş ilerliyor izleyiciyi sıkıyo bir süre sonra. Güzel başladı ara ara hareket kattığı yerler oldu ama genelinde vasattı tabii bizce :)
Filmin en sevimli yanı tabi ki Murat Boz'du :)
Daha önceden izleyen başka bir arkadaş begenmiş mesela filmi siz film gününüzde degildiniz belki de dedi bilemedim.

Biz daha filmdeyken Görümce'ye gitseydik keşke felan dedik o daha eğlencelidir diye neyse sırada ki film o olsun diyelim.






Bir de bi önceki yazımda bahsettiğim She Was Pretty var bugün onunda final bölümünü bitirdim 16 bölümdü. Çok tatlış bir diziydi severek izledim günde 2 bölüm felan izlediğimde oldu hatta.
İzlediğim ilk Kore dizisiydi gayet sevimliymi sanırım bundan sonrası için kendime başka Kore dizileri bulmam gerekiyor :)
Seviyor Sevmiyor la karşılaştırıldığında daha hızlı gelişti olaylar tabi 16bölüm olduğu için bide bazı yerlerde senaryoda bayaa değişiklikler olmuş tabi dizinin tamamını izleyince gördüm oda bizimkinin uzun soluklu olmasından dolayı.
Mutlu sonla biten güzel bi diziydi bakalım bizimkiler nasıl ilerliycek.

Neyse sonuçta iki versiyonda güzel :)


Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder